2012. június 5., kedd

Rózsa készítése egyszerűen

A rózsát csinálhatjuk többféle masszából. Fondant, marcipán, gumpaste, tragant stb. Az elkészítése szinte ugyan az. Most azt írom le én hogyan készítem el ezzel a gyors módszerrel.
Először kis csepp alakú formákat csinálok. A fogpiszkáló nem kötelező kellék, csak könnyíti a fogást.
Egy kis szaggatóval (ami ha nincs bármi megteszi) köröket készítek és elvékonyítom a szélét. Egy rózsához két kisebb szirom kell belülre.
A két szirmot egymással szemközt szorosan az alapra ragasztom (itt most nem vizet hanem gum-texes ragasztót használtam-persze ez is ehető) és a széleket kissé kifelé hajtom.
Valamivel nagyobb szaggatóval, rózsánként 3-3 szirmot készítek, elvékonyítom és felragasztom.
Átlapolással illesztem fel a szirmokat.
Ahol az egyik ráhajlik a másikra ott megerősítem a ragasztóval.
A harmadik szirmot is ezzel a technikával rakom fel.
Készen vannak a gyors rózsák.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése