2012. június 11., hétfő

Emeletes torta

Most az emeletes torta összeállítását mutatom meg. Nem minden esetben szükséges ez a módszer, de ha ezt alkalmazzuk , biztosan nem ér kellemetlen meglepetés később. 3 és több szintes tortáknál mindenképp fontos ez a lépés így a felső szint nem fog belerogyni az alsóba és a burkolás is ép marad.
A felső szintet én most nem középre helyeztem, ennek megfelelően változik a pálcikák helye. Bejelölöm hogy mekkora rudakra lesz szükségem.
A felső szint méretétől függően 4-5 pálcikát szúrok az alsó szintbe. (az alsó rész kellően ki legyen hűtve!!!)
Egy kevés krémmel biztosítom a tapadást.
Egy kivágott kartonlap ( frissfóliával borítva) lesz ami tartja a felső szintet. Érdemes ezt eleve a felső rész alá tenni és csak utána burkolni a tortát.
Majd ráteszem a felső szintet és díszítem.
Ez az én kis karamellező sarkom, a tortán lévő cukor díszeket itt készítem.


És a kész mű!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése